W życiu motywują oraz inspirują nas różne osoby, rzeczy, sytuacje. Ale najsilniejszą motywacją jest obserwowanie z bliska tego, jak inna osoba pnie się w górę i osiąga sukces. Wtedy myślimy „Ja też tak chcę! Ja też mogę to osiągnąć!”. I bądźmy szczerzy – silnie motywują nas inne kobiety, które od zawsze były uważane za słabą płeć. I to właśnie o nich powstał ten artykuł.
Poznaj Kobiece Biznesy Online, które działają legalnie i inspirują inne Kobiety do uwierzenia w siebie i swoją moc.
Przez cały marzec w #LBO prowadzimy kampanię edukacyjną #Kobiece Biznesy Online. Legalnie. W postach w mediach społecznościowych odpowiadamy na najczęstsze problemy, które napotykają Kobiety działające w branży:
- beauty,
- rękodzieło,
- biznes online,
- wirtualna asysta.
Marzec to także wywiady z Kobietami, które zechciały się z nami podzielić swoim doświadczeniem w prowadzeniu biznesu online. W pierwszej części artykułu >>> TUTAJ zapoznasz się z wypowiedziami Moniki Kamińskiej, Moniki Pałarz, Katarzyny Szelągowskiej i Dominiki Waksmundzkiej. Dziś kolejne Kobiety biznesu opowiedzą o swoich lekcjach, sukcesach i planach.
Zapraszamy do lektury!
Ania Studnicka, czyli Władczyni Asany
Co daje Ci największą satysfakcję w prowadzeniu biznesu i
motywuje do rozwoju?
Największą satysfakcję w prowadzeniu biznesu dają mi rezultaty moich Klientek, które bardzo często są wizjonerkami. Mają świetne pomysły, a ja pomagam im przekuć tę wizję w konkretne działanie oraz wspieram w lepszej organizacji. Do dalszego rozwoju motywuje mnie sama praca. Odkąd pamiętam, lubię pracować, czerpię ogromną satysfakcję już z samej pracy. Uwielbiam pracę z kobietami, które podjęły wysiłek, aby realizować się w biznesie i tym samym spełniać swoje marzenia i budować życie na własnych zasadach, w oparciu o własne wartości.
Co było dla Ciebie największą blokadą w rozpoczęciu własnego
biznesu? Jak ją pokonałaś?
Moją największą blokadą w rozpoczęciu własnego biznesu były moje własne przekonania: czy dam radę, czy sobie poradzę, itp. Wewnętrzny krytyk często powtarzał, że nie dam rady, że za mało wiem, że jeszcze muszę się uczyć. W tym czasie już sporo pracowałam ze swoimi talentami. To one bardzo mi pomogły oraz pielęgnowanie w sobie przekonania, że mam w sobie wszystko, czego potrzeba, aby zacząć. Zaczęłam, mimo strachu i obaw. One towarzyszą mi w dalszym ciągu i to się pewnie nie zmieni… Natomiast działam, bo chcę budować życie w oparciu o własne zasady i dzielić się ze światem tym, co mam w sobie najlepszego.
Jak planujesz swój rozwój i rozwój swojej marki w 2021 roku?
Na co dzień wspieram kobiece biznesy online na zapleczu, ostatnio głównie organizacyjnym. W 2021 r. zamierzam dalej ten kierunek kontynuować. Wypracowałam ścieżki, gotowe schematy działań i teraz chętnie się nimi dzielę z właścicielkami kobiecych biznesów online. Chcę ich drogę maksymalnie ułatwić i usprawnić. Specjalizuję się w Asanie i w 2021 r. zamierzam przekonywać, że warto się w niej zorganizować, nawet gdy jesteś sama w swoim biznesie. W czerwcu i we wrześniu zamierzam zorganizować warsztaty z cyklu: Zorganizuj swój sukces w Asanie.
Co poradziłabyś innym kobietom, które dopiero rozpoczynają
budować swój biznes online?
Organizacja pracy własnej jest bardzo ważna i wiele od niej zależy. Warto nad nią pracować już od samego początku prowadzenia biznesu online, bo później chaos, który się pojawi, może być trudny do opanowania. Oczywiście z moją pomocą będzie dużo prościej i szybciej ;).
ANIA STUDNICKA
Pomagam kobiecym biznesom online w lepszej organizacji pracy: mniej chaosu, więcej spokoju, lepsze wyniki. Uczę jak zorganizować biznes w Asanie, nawet gdy jesteś sama w biznesie.
Sylwia Stein, czyli Poskramiaczka WordPressa
Co daje Ci największą satysfakcję w prowadzeniu biznesu i motywuje do rozwoju?
Nic mnie nie motywuje bardziej od “dziękuję, dzięki Tobie udało mi się…”. Zdecydowanie sukcesy i zadowolenie osób, którym pomagam, daje mi największą satysfakcję i napędza do dalszego działania, wdrażania w życie kolejnych pomysłów, które krążą mi po głowie.
Co było dla Ciebie największą blokadą w rozpoczęciu własnego biznesu? Jak ją pokonałaś?
Brak pewnego przypływu gotówki. To była taka największa blokada. Pozbyłam jej się w momencie, kiedy zobaczyłam, że mam na tyle klientów, by nie martwić się o zarobki.
Co najbardziej Cię zaskoczyło w prowadzeniu biznesu online?
Tak trochę paradoksalnie, ale chyba to, że “wyszłam do ludzi”. Zawsze byłam osobą, która wolała gadać do siebie, kota lub komputera, a dzisiaj nie tylko rozmawiam z klientami na wideo rozmowach, ale prowadzę webinary, nagrywam wideo, etc.
Jak planujesz swój rozwój i rozwój swojej marki w 2021 roku?
Nie planuję. Serio. Im więcej planowałam, tym mniej działałam. Teraz po prostu jak mam pomysł wcielam go w życie i szukam kolejnego.
Co poradziłabyś innym kobietom, które dopiero rozpoczynają budować swój biznes online?
Nie czekajcie na idealny moment, bo takiego nigdy nie będzie. Nie czekajcie, aż wszystko zaplanujecie na tip top, bo na planach się skończy. Po prostu zacznijcie działać – tu i teraz.
SYLWIA STEIN
Projektuję i wdrażam strony www oraz sklepy na WordPress, a także tworzę wszelkiego rodzaju grafiki. Uczę też jak tworzyć własne miejsce w sieci.
Marta Krasnodębska, czyli Hakerka Sukcesów wielu Kobiet
Co daje Ci największą satysfakcję w prowadzeniu biznesu i motywuje do rozwoju?
Moją motywacją do prowadzenia biznesu są wyniki moich klientów i kursantek, ogromną satysfakcję sprawia mi uczestniczenie w ich rozwoju i przygodzie z przedsiębiorczością. Tworzenie marki online to rozległy temat, w którym wiele informacji szybko ulega przedawnieniu, szczególnie w mojej specjalizacji, czyli technikach growth hacking. A jednocześnie, to, co pozostaje niezmienne to ludzka natura i dlatego marki oparte na solidnym fundamencie wartości, empatii i strategii osiągają sukcesy szybciej, zdobywając nie tylko portfele, ale i serca klientów. Tego właśnie uczę kursantki i to moja misja, która jest moją motywacją – pokazać, że można budować uczciwy biznes, autentyczną markę oraz żyć według własnych priorytetów, tak, jak chcesz, a nie tak jak musisz.
Co było dla Ciebie największą blokadą w rozpoczęciu własnego biznesu? Jak ją pokonałaś?
Największą blokadą była niechęć do edycji video. Pokonałam ją, przechodząc na formę prowadzenia transmisji live. Gdy zaczynałam, większość kursów i szkoleń była wyedytowana do perfekcji…ale przez to nieco sztywna. Moje szkolenia zyskały uznanie, ponieważ o zaawansowanych technikach i strategiach mówiłam w naturalny sposób.
Co najbardziej Cię zaskoczyło w prowadzeniu biznesu online?
Biznes online prowadzę od ponad dekady, to, co mnie zaskakuje, że ludzie uważają, że to jakaś nowość. Gdy zaczynałam, miałam dwójkę malutkich dzieci i wolne tylko wieczory – dlatego pracowałam z klientami w innych strefach czasowych, Japonia, Australia, USA.
Jak planujesz swój rozwój i rozwój swojej marki w 2021 roku?
W 2021 roku stawiam na rozwój mojego programu subskrypcyjnego Klub Hakerki Biznesu oraz pisanie eBooków, w zeszłym roku napisałam ich 8, w tym roku już dwa i dopiero się rozkręcam 😉 Uwielbiam to, że moje szkolenia i ebooki pomagają tworzyć marki i rozwijać biznesy innych osób, a najważniejsze jest to, że dzięki moim wskazówkom nie poddają się i nie rezygnują z własnych marzeń o niezależności.
Co poradziłabyś innym kobietom, które dopiero rozpoczynają budować swój biznes online?
To, co powtarzam od zawsze – że sukces finansowy to efekt uboczny świetnej marki, że czas to jedyny towar deficytowy i nie warto odkładać marzeń na później.
MARTA KRASNODĘBSKA
Jestem strategiem marki i biznesu online, autorką podręcznika Growth Hacking Framework, 12 popularnych eBooków i ponad 30 kursów online, które odniosły międzynarodowy sukces pod marką Hakerki Sukcesu.
Pomagam kreatywnym osobom zbudować skalowalny biznes online oraz markę eksperta opartą na ich wiedzy i pasji.
W ciągu roku od powstania marki Hakerki Sukcesu stworzyłam społeczność ponad 25 000 kobiet, a w moich szkoleniach i bootcampach strategii i technik growth hacking wzięły dziesiątki tysięcy osób z ponad 53 krajów świata.
Ewelina Małkińska, czyli twórczyni oryginalnej biżuterii
Co daje Ci największą satysfakcję w prowadzeniu biznesu i motywuje do rozwoju?
Spełnienie zawodowe jako kobieta. Realizuję marzenia i wyznaczone cele. Do rozwoju motywuje mnie chęć zdobywania wiedzy o prowadzeniu biznesu. Moja firma to moje trzecie dziecko, a wiadomo, że jak to przy dzieciach trzeba ciągle się rozwijać, bo je kochamy i troszczymy się o nie. Poza tym jak patrzę na takie kobiety jak Ewa Chodakowska, która zawalczyła o swoje marzenia, to dodaje mi to skrzydeł i sił, by się realizować i robić to, co kocham najbardziej.
Co było dla Ciebie największą blokadą w rozpoczęciu własnego biznesu? Jak ją pokonałaś?
Blokadą była po pierwsze moja choroba. Ona od początku utrudnia mi codzienne funkcjonowanie i mocno ogranicza nawet najprostsze czynności. Musiałam nauczyć się z nią żyć, zmienić swoje nastawienie i zaakceptować nową sytuację. Gdyby nie Kamila Rowińska i jej szkolenia to nie wiem, czy byłabym tu, gdzie jestem teraz. Dzięki temu poderwałam się z łóżka i zaczęłam walczyć o siebie, dla siebie i dla rodziny.
Druga blokada to był mój brak wiedzy na temat prowadzenia biznesu. Nigdy nie miałam z nim do czynienia. Pomógł mi Internet. W nim zaczęłam szukać informacji o prowadzeniu biznesu. Na początku była to wiedza ogólna dostępna na różnych portalach. Z biegiem czasu zaczęłam korzystać z płatnych kursów online i gotowych dokumentów umożliwiających prawidłowe prowadzenie firmy – to one były skarbnicą wiedzy. Np. Ilona Przetacznik. U niej zakupiłam gotowe dokumenty dotyczące wdrożenia polityki prywatności i regulaminu sklepu oraz ochrony danych osobowych. Odciążyło mnie to bardzo, a zaoszczędzony czas mogłam poświęcić na rzeczy bliższe mojemu sercu. Nie musiałam się obawiać, że działam nielegalnie.
Po trzecie – nie wiedziałam jak prowadzić swój biznes w mediach społecznościowych. Zwłaszcza ja – jako osoba niepełnosprawna, która ma ograniczone pole manewru w realu. To było wyzwanie. Musiałam przełamać strach przed publikowaniem swoich zdjęć i pokazywaniem się na żywo. Joanna Ceplin pokazała mi, że media społecznościowe nie są takie straszne, jak wyglądają na początku.
Ale proszę, nie myślcie, że już wszystko wiem. Nie, nie, tak z pewnością nie jest. Tutaj trzeba cały czas się rozwijać, pokonywać nowe trudności i to jest właśnie w tym wspaniałe.
Co najbardziej Cię zaskoczyło w prowadzeniu biznesu online?
To, że prowadzenie biznesu online może być łatwiejsze, jeżeli ma się wsparcie, nie tylko najbliższych, ale również osób, które się na tym znają. Było to wsparcie interaktywne. Ułożenie planu też bardzo pomaga. Jeżeli wie się, czego chce i popracuje nad tym, to reszta jest już z górki. Najgorzej jak się nie planuje. Wtedy wszystko się rozjeżdża, czas ucieka przez palce, a plany nie zostają zrealizowane, w tym nasze marzenia.
Jak planujesz swój rozwój i rozwój swojej marki w 2021 roku?
Plany są duże – już zaczęłam je realizować. Właśnie wydałam swój pierwszy darmowy e-book o sposobach przechowywania biżuterii. Chciałam, żeby kobiety cieszyły się swoimi skarbami przez długie lata https://blaskkobiety.pl/e-book-sposoby-przechowywania-bizuterii/
Niby takie oczywiste, ale jak się zagłębić w temat to można się dowiedzieć wielu rzeczy.
Następnym krokiem będzie kurs online o tworzeniu biżuterii dla osób początkujących. Jestem w trakcie jego tworzenia. Trochę się to odwlekło w czasie ze względu na pandemie i moją chorobę, ale jest już w realizacji i niedługo zostanie wydany, między innymi dzięki pomocy Magdaleny Pawłowskiej i jej WOW Courses Formula. Ona i jej zespół bardzo mi pomagają. Myślę, że bez tego ciężko byłoby mi działać w tym temacie.
W tym roku pokaże również nową kolekcję biżuterii. Ale nic więcej o tym na razie nie zdradzę. 😉
Co poradziłabyś innym kobietom, które dopiero rozpoczynają budować swój biznes online?
Poradziłabym, by starały się dążyć do realizacji swoich marzeń i nie poddawały się, zwłaszcza gdy nadejdą ciężkie dla nich czasy. By nie traciły wiary w siebie. By planowały, bo to daje początek wszystkiemu. Korzystały z dostępnych w Internecie narzędzi oraz kursów, zwłaszcza tych płatnych, bo z nich dowiedzą się więcej i mogą liczyć na wsparcie eksperta.
EWLINA MAŁKIŃSKA
Tworzę biżuterię głównie techniką beading (koralikowanie), którą czasami wspomagam techniką wire-wraping (oplatanie drutem). Lubię również tkać na krośnie i szyć sutasz.
Ciągle doskonalę swoją technikę, biorąc udział w branżowych kursach i szkoleniach – zwłaszcza zagranicznych – u takich ekspertów jak Aga Kruk (moja Idolka), Carol Cypher, Max Goodman, Kally Dale.
W pracę, która jest moją pasją, wkładam mnóstwo serca, by Kobiety, które zakładają moją biżuterię, mogły podkreślić swoją urodę i wyjątkowość, by mogły olśnić swoim blaskiem i poczuć ekscytację wyróżniając się w tłumie.
Jestem dumna ze swojej marki, która stale ewoluuje. Pomaga mi ona realizować się i rozwijać. Bazując na swoim dotychczasowym doświadczeniu, zamierzam prowadzić kursy online o tworzeniu biżuterii dla osób początkujących. Będzie to możliwość poznania nowego hobby, oderwania się od codzienności i zrelaksowania się.
Ola Gościniak, czyli Ekspertka technicznej strony biznesów online
Co daje ci największą satysfakcję w prowadzeniu biznesu i motywuje do rozwoju ?
Największą motywację w prowadzeniu biznesu dają mi moi odbiorcy i to, że to faktycznie wiedza i umiejętności, które są dla nich przydatne i pozwalają im spełniać swoje marzenia. Uczę, jak zrobić stronę internetową, tworzyć biznes online i rozkręcić swoje działania w sieci. Rezultaty mojej społeczności, która bierze udział w wyzwaniach, bądź rozwija się z moimi kursami, daje mi największą satysfakcję i flow do dalszego rozwoju.
Co było dla ciebie największym blokadą rozpoczęcie własnego biznesu i jak ją pokonałaś?
Szczerze mówiąc, nie miałam większych blokad, by rozpocząć własny biznes online. Kiedy skończyłam studia, nie chciałam pracować dla innych i zdecydowałam się, że spróbuję we własnej firmie, bez presji, bez jakichkolwiek wymagań i oczekiwań. Skończyłam studia, a potem zrobiłam sobie 3 miesiące wakacji. Wtedy opracowałam własny pomysł na własny biznes i zaczęłam ubiegać się o dotację na rozpoczęcie działalności.
Dostałam ją w październiku i zdecydowałam, że to po prostu będzie testowy rok. Jak się uda, to się uda – mam dotacje na biznes, odłożone pieniądze, które zarobiłam w czasie studiów i mogę działać.
O ile nie miałam większych blokad przed rozpoczęciem biznesu online, to pojawiły się one gdy miałam stworzyć bloga Jestem Interaktywna. Byłam wcześniej freelacerką, tworzyłam strony WWW – zastanawiałam się, jak to będzie wyglądało, czy ten biznes będzie dobrze prosperował, co ludzie powiedzą, czy znajdę na to czas? Zwlekałam całe 2 lata, a okazało się, że decyzja o blogu była strzałem w dziesiątkę!
Co najbardziej Cię zaskoczyło w prowadzeniu biznesu online?
Gdy zaszłam w ciążę i urodziłam moją córeczkę, to nie miałam za dużo czasu, żeby pracować. Zaczęłam wtedy delegować wiele zadań i ucinać rzeczy, które nie były istotne, koniecznie i nie sprawiały mi frajdy. To okazało się dobrym rozwiązaniem, ponieważ mój biznes wtedy wystrzelił w kosmos!
Okazało się, że mogę pracować nawet 2 h dziennie zaledwie i już osiągnąć bardzo dobre rezultaty finansowe, nawet najlepsze we wszystkich latach mojej działalności od kiedy 5 lat prowadzę biznes online Jestem Interaktywna. To była dla mnie największe zaskoczenie, że właśnie dzięki dźwigniom związanym z delegowaniem zadań i po wywaleniu nieistotnych rzeczy można osiągnąć tak spektakularne efekty.
Jak planujesz swój rozwój i rozwój swojej marki na 2021 r. rozwój mojej marki?
W 2021 dalej będę pracować maksymalnie kilka godzin dziennie i ucinać te rzeczy mniej istotne, czyli takie, które nie przynoszą korzyści finansowych, rozwojowych lub frajdy.
Planuję wydać moją drugą książkę – kontynuację “Bądź online”, odświeżyć kursy online z WordPressa – zaplanowałam wiele aktualizacji. Do tego planuje przyjrzeć się materiałom, które już powstały, czyli zrobię przegląd social media, newslettera, bloga, live’ów, by lepiej zorganizować to, co mam w tej chwili.
Jeśli chodzi o własny rozwój, to zrobiłam test talentów Gallupa i chcę bliżej przyjrzeć się moim top 5 i top 10 talentów i lepiej je wykorzystać w swoich działaniach.
Co poradziłabyś inną kobietom, które dopiero zaczynają budować swój biznes online?
Poradziłabym, że czas, który macie jest wystarczający, żeby tworzyć swój biznes online. Mając zarówno 1 h tygodniowo, czy 6 h dziennie. Niezależnie od tego, ile mamy warto pamiętać, że to wystarczy. Nie dajcie sobie wmówić, że macie za mało czasu, by coś tworzyć.
Wiele kobiet ma inne zajęcia – pracę na etacie, w domu przy dzieciach, urlop macierzyński, wychowawczy, wiem, że po prostu jest wiele innych rzeczy, które pochłaniają czas w ciągu dnia.
Jeśli podejdziemy do tego efektywnie i będziemy wybierać tylko te rzeczy, które przynoszą korzyści, niezależnie od tego, czy to finansowe, czy takie dające frajdę, czy konkretny rezultat, na którym nam zależy, to jesteśmy w stanie przenosić góry. I tego Wam życzę!
OLA GOŚCINIAK
Rozwijam bloga Jestem Interaktywna olagosciniak.pl oraz grupę na FB Jesteśmy Interaktywne. Jestem autorką książki Bądź online, o tym jak stworzyć stronę WWW. Pomagam kobietom w tworzeniu swojego bloga, biznesu online oraz strony WWW prowadząc kursy, webinary oraz live’y.
Występowałam na różnych konferencjach m.in. I <3 Marketing, Blog Conference Poznań, WordCamp. Finalistka konkursu Sukces Pisany Szminką. Zostałam Businesswoman roku w kategorii Influencerka Roku 2017 oraz wyróżniona przez JasonHunt w rankingu TOP30 wpływowych blogerów za 2017 rok, a w 2018 roku w TOP 20.
Karolina i Gośka, czyli Siostrzany tandem
Co daje Wam największą satysfakcję w prowadzeniu biznesu i motywuje do rozwoju?
Rękodzieło to nasza pasja od wielu, wielu lat.
W naszych markach rękodzielniczych (biżuteria ślubna) największą motywacją jest oczywiście to, że Panny Młode, które sięgają po biżuterię Perfect Day by PiLLow Design, pokochały nasze wzornictwo.
Natomiast w projekcie Biznes bez Cukru (szkolenia strategiczne dla marek handmade), naszą największą motywacją do działania jest chęć niesienia pomocy innym rękodzielnikom, w osiąganiu ich celów. Gdy obserwujemy, że nasze “Cukiereczki” rozwijają swoje biznesowe skrzydła, jest to dla nas najbardziej motywujące. Misją projektu Biznes bez Cukru jest odmienić szkodliwy stereotyp rękodzielnika – chałupnika, który wciąż jest bardzo popularny w Polsce.
Co było dla Was największą blokadą w rozpoczęciu własnego biznesu? Jak ją pokonałyście?
Zarówno nasze marki rękodzielnicze, jak i projekt Biznes bez Cukru, w którym uczymy rękodzielników, jak budować biznes oparty na rękodziele, powstawały bardzo organicznie, swoim własnym tempem. Nie miałyśmy większych blokad w sferze chęci do działania. Towarzyszył nam natomiast pewien strach przed postawieniem kroków milowych, jak na przykład otworzenie własnego butiku stacjonarnego czy stworzenie pierwszego kursu online.
Takie kroki, to zawsze trochę podróż w nieznane. Szczęśliwie ten strach nas bardziej motywował, niż blokował.
Co najbardziej Was zaskoczyło w prowadzeniu biznesu online?
W biznesie rękodzielniczym nie miałyśmy jakichś większych zaskoczeń.
Natomiast, gdy powoływałyśmy do życia projekt szkoleniowy Biznes bez Cukru i gdy zaprosiłyśmy innych rękodzielników do tego projektu, dużym zaskoczeniem dla nas była ich reakcja.
Wtedy to był projekt zupełnie innowacyjny i pierwszy tego typu w Polsce, bo dedykowany wyłącznie osobom związanym z rękodziełem. W związku z tym, na początku spodziewałyśmy się pewnego “oporu materii” i nieufności. Przeogromnym zaskoczeniem dla nas był więc duży poziom zaufania twórców i sposób, w jaki oni sami zaczęli włączać się w budowanie naszej społeczności.
Dzisiaj egzystujemy w tej społeczności, jak w rodzinie. Nasze Cukierki czują odpowiedzialność za to, co wspólnie tworzymy. Zgrzyty i nieporozumienia zdarzają się ekstremalnie rzadko. Myśl przewodnia, że “w biznesie i miłości kto dzieli, ten mnoży” szybko weszła wszystkim w krew i dzisiaj z dumą możemy powiedzieć, że wsparcia, doświadczenia i wiedzy w naszej społeczności nikt nie cedzi – ani my, ani nasze Cukiereczki.
Co poradziłybyście innym kobietom, które dopiero rozpoczynają budować swój biznes online?
Aby zaufać swojej intuicji, dołożyć do niej rzeczową, sprawdzoną wiedzę z dobrych źródeł i koniecznie znaleźć sobie bezpieczny biznesowy ekosystem do wzrostu, czyli grupę wsparcia.
Zawsze powtarzamy, że nikt z nas nie działa w próżni. Są wokół nas ludzie, którzy podejmują podobne do naszych wyzwania. Są osoby, które te wyzwania już pokonały i takie, które są w trakcie i każda z nich może być dla nas wsparciem.
Pamiętajcie dziewczyny, że nie jesteście same! Nie musicie od razu wszystkiego wiedzieć, a pytanie o radę, to żaden wstyd, to zdrowy rozsądek i jedyny sposób na to, by się uczyć i rozwijać.
Nie ma takich problemów, których nie dałoby się w jakiś sposób rozwiązać!
KAROLINA I GOŚKA
Prywatnie siostry, zawodowo partnerki w biznesie.
Swoje życiowe pasje połączyłyśmy w siostrzanym tandemie i razem budujemy nasze własne, biznesowe królestwa.
Obie jesteśmy rękodzielniczkami i każda z nas spełnia się twórczo w swojej pracy. Zbudowałyśmy znaną w całej Polsce markę luksusowej, designerskiej biżuterii ślubnej Perfect Day by PiLLow Design, otworzyłyśmy stacjonarny butik dla Panien Młodych i powołałyśmy do życia mega wartościowy projekt Biznes bez Cukru, w którym uczymy rękodzielników i artystów, jak budować marki oparte na rękodziele.
Naszym Pannom Młodym tworzymy najpiękniejsze w świecie, ślubne stylizacje. Naszej bezcukrowej społeczności zaś pokazujemy, że budowanie biznesu opartego na rękodziele, to nie jest szukanie legendarnego, świętego graala, to realna rzeczywistość, której mogą stać się częścią.
Podsumowanie
Czy Ty, tak jak ja czujesz tę dawkę emocji, którą przekazały nasze bohaterki? Mam nadzieję, że zainspirują Cię i uświadomią, jak ważne jest budowanie legalnego biznesu i że tylko taki ma szansę przetrwać i przynosić stabilne zyski.
Ale to jeszcze nie wszystkie Kobiety, które odpowiedziały na nasze pytania! Za kilka dni ukaże się kolejna, trzecia część, w której poznasz kolejne, inspirujące Kobiety Biznesu.
Koniecznie daj znać w komentarzu, jaka jest Twoja lekcja z lektury tego artykułu i wypowiedzi z wywiadów.
Podziel się tą kampanią z innymi. Poinformuj świat. W ten sposób podziękujesz także za naszą pracę.
Wszystkie posty edukacyjne oraz sylwetki Kobiet, które wzięły udział w kampanii i podzieliły się swoim doświadczeniem, znajdują się na moim Instagramie (obserwuj) oraz Facebooku (polub).
Wszystkiego Legalnego!
Ilona Przetacznik
A 23 marca jeszcze jedno wydarzenie w naszej kampanii edukacyjnej.
We wtorek, o godzinie 20:00 odbędzie się webinar: Jak legalnie prowadzić biznes i sprzedawać na Facebooku i Instagramie swoje produkty i usługi?