Zapraszam na cykl szkoleń zmiany w prawie #PoStronieSprzedawcy, po stronie e-commerce. Zmiany w prawie 2021, czyli… od stycznia 2021 roku zmieniają się przepisy prawa konsumenckiego i … nie tylko! Należy dokonać określonych zmian i podjąć działanie. Czy już wiesz jakie? Jakie jeszcze uprawnienia albo obowiązki dają nowe przepisy?
PRAWO DO POPEŁNIANIA BŁĘDÓW
Zapewne ci, którzy prowadzą już swoje biznesy, pamiętają, jak to było na początku – stres i strach. Trochę błądzenie jak we mgle. A to wszystko w obawie przed ewentualnymi błędami, które mogły słono kosztować. Być może jeszcze nie ruszyłeś ze swoim biznesem i właśnie to jeden z „hamulców”, który skutecznie oddala od Ciebie dzień rozpoczęcia bycia na swoim.
Właśnie z myślą o takich przedsiębiorcach, którzy na samym początku błędy jednak popełniają, ustawodawca w roku ubiegłym wprowadził zapisy w Ustawie Prawo Przedsiębiorców. Zgodnie z nowym przepisem, młody przedsiębiorca, ma prawo do popełnienia błędu na początkowym etapie prowadzenia swojej działalności. W tym okresie właśnie młodzi przedsiębiorcy popełniają najwięcej niezamierzonych błędów.
Jednakże, nie każdy przedsiębiorca będzie mógł skorzystać z tego prawa.
Dlaczego?
Jaki?
Na co należy uważać?
Dowiedz się z pierwszego nagrania z cyklu szkoleń #PoStronieSprzedawcy.
Jeśli chcesz mieć pewność, że działasz legalnie, to zaopatrz się w pakiet gotowych dokumentów dla Twojego sklepu.
REKLAMACJE I ZWROTY 2021 W E-SPRZEDAŻY. ZMIANY, ZASADY, OBOWIĄZKI
Jeżeli do tej pory Twoja weryfikacja zwrotów czy reklamacji, rozpoczynała się od sprawdzenia, czy klient dokonał zakupu „na firmę”, to muszę Cię uprzedzić, że od stycznia ten sposób nie jest już za bardzo skuteczny… Dlaczego? W Twoim sklepie pojawił się bowiem klient, który również może dokonać zakupu na firmę, ale może jednocześnie skorzystać z prawa do zwrotu towaru. Będzie to KPPK, czyli Klient Przedsiębiorca na prawach konsumenta.
Zastanawiasz się jak zatem weryfikować reklamację po nowym roku i kto w może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy i zwrócić towar?
Tego wszystkiego dowiesz się z poniższego nagrania.
- Różnica pomiędzy reklamacjami a zwrotami
- Co z gwarancjami?
- Jakie mogą być produkty do reklamacji i zwrotów?
- Jakie mogą być wady?
- Jakie są terminy na zwroty i reklamacje oraz ich rozpatrzenie?
- Jakie są koszty?
- Jakie mogą być żądania klientów i jak może zareagować sprzedawca, aby nie stracić?
Już za tydzień, w czwartek 21stycznia o 10 na moim fanpage kolejne szkolenie. Będziemy więcej mówić o KPPK, czyli Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta. Powiem Ci m.in. jak sprawdzić kupującego.
KPPK, czyli KLIENT PRZEDSIĘBIORCA na PRAWACH KONSUMENTA
Kolejne nagranie z cyklu szkoleń #PoStronieSprzedawcy!
- Jeżeli chcesz solidnie prowadzić swój sklep
- Nie dać się zaskoczyć zmianom
- Wiedzieć, kto teraz jest Twoim Klientem
- Być przygotowanym na obsługę nowego klienta
Obejrzyj koniecznie! Tym razem opowiadam o KPPK – Kliencie Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta. Jest to nowy rodzaj klienta, którego musisz poznać od podszewki, jeżeli chcesz prawidłowo prowadzić swój sklep.
Będzie on połączeniem konsumenta i przedsiębiorcy. Będzie mógł m.in. dokonać zakupu na firmę!
A więc będziesz musiał obrać odpowiedni sposób jego weryfikacji, aby odróżnić go od „zwykłego” przedsiębiorcy.
Webinar już za nami, ale ciągle możesz go obejrzeć. Zapoznaj się z czekającymi nas zmianami i przygotuj na nie. Kliknij w grafikę poniżej i kup już teraz! Zapoznaj się również z produktami, których będziesz potrzebować, gdy zmiany wejdą, a ja udostępnię ich aktualizację. Na razie możesz kupić je taniej, jednak po zaktualizowaniu cena pójdzie w górę, ponieważ to ogrom pracy.
Pamiętaj, że #zmiany2021 już weszły w życie‼️
- Jak to zrobić?
- Na co zwrócić uwagę?
- Na co pozwalają przepisy?
Na te pytania odpowiadam w tym nagraniu ? To już jedno z ostatnich szkoleń w tym cyklu. Warto więc korzystać, póki jeszcze masz czas na naukę i zmiany‼️
Pamiętaj, że szkolenie jest bezpłatne, ale tylko zapisani otrzymają wartościowe materiały. Zapisz się: TUTAJ
BDO W SKLEPIE INTERNETOWYM
W ostatnim już video z cyklu #PoStronieSprzedawcy rozmawiałam z Mikołajem Maślińskim, ekspertem od BDO.
Chcesz wiedzieć:
- Jak to jest z opakowaniami?
- Kiedy i co należy zgłaszać do rejestrów?
- Jakie kary grożą za brak spełnienia obowiązków?
- O czym musi pamiętać każdy sprzedawca? A może nie każdy?
- Kto jest zwolniony z tych obowiązków?
Jeśli tak, to obejrzyj nagranie. Znajdziesz w nim odpowiedzi na wszystkie pytania.
Chciałabym Ci też przypomnieć, że lada dzień ukaże się mój e-book “#Legalna Sprzedaż Internetowa. Prawo przyjazne e-sprzedawcy”. Już dziś możesz zakupić go w przedsprzedaży w atrakcyjnych pakietach.
Wszystkiego Legalnego!
Ilona Przetacznik
Stan prawny na dzień 7.01.2021