E-mail marketing, czyli potocznie mailing budzi chyba największe wątpliwości, jeśli chodzi o wdrożenie RODO.
Wszyscy zastanawiają się jak zbierać e-maile legalne, o czym informować w checkboxach, czy nawiązywać do ustaw i dzienników ustaw, jak formułować te zgody? I jakie zgody?
E-mail marketing a RODO – wymagania
Jeśli Ty też zastanawiasz się nad tym, jak prowadzić legalny e-mail marketing, to wskakuj na mojego fanpage’a Managerka Umów i obejrzyj LIVE w tym temacie! Możesz to też zrobić poniżej.
Z nagrania dowiesz się:
- Jakie zawrzeć checkboxy przy newsletterze?
- Jak sformułować treść checkboxów?
- Czy można uzależnić pobranie prezentu za zapis do newslettera od wyrażenia również zgody marketingowej?
- Jakie inne ustawy wchodzą tutaj w rachubę?
- Czy można uzależnić odebranie zgody na zapis na newsletter, gdy prowadzimy webinar?
- Czy trzeba przy zapisie w zamian za prezent dawać oddzielne zgody na marketing i na newsletter oraz na e-mail i sms?
- O co chodzi z marketingiem bezpośrednim w ramach tzw. prawnie uzassadnionego interesu administratora?
I pewnie kilka innych tematów 🙂
Zapraszam do oglądania i komentowania!
Bądź ze mną na żywo! Co środę, o godz. 10:00 nadaję #LegalnaKawa na moim fanpage Ilona Przetacznik – #Legalny Biznes Online. Chętnie wypiję tę kawę w Twoim towarzystwie! 🙂
Jest dynamicznie, konkretnie, prawniczo i na luzie. Bo prawo nie musi być nudne i poważne, ciągle pozostając konkretnym, praktycznym i przydatnym 😉
https://www.facebook.com/LegalnyBiznesOnlineIP/videos/216024259001593/
A jeśli chciałbyś wiedzieć jak legalnie zbierać i przetwarzać “leady” z wizytówek to zajrzyj do tego artykułu:
RODO: Jak przetwarzać dane z wizytówek?
Chcesz mieć spokój z RODO i całą obowiązkową dokumentację w jednym miejscu? Kliknij baner poniżej
Wszystkiego legalnego!
Ilona 🙂
Stan prawny na dzień 30 maja 2018 r.